Guten morgen!

Ja, jag vet att jag inte har skrivit på ett tag igen... MEN! Det är inte mitt fel, det har nämligen inte gått att logga in på den här sidan på ett tag. Så är det.

Ja, jag vet att en del av er vill se guda-gåvan, för nu finns ju faktiskt Presley på min skuldra!!! =)


Här har ni honom! Men kom ihåg att den har långt ifrån läkt, för det ser ju ut som han har skägg. Men det är bara en skugga som kommer blekna när den har läkt. Det ser faktiskt redan bättre ut, bilden är tagen 5 minuter efter att han blev klar... Snygg va?!

Annars har det inte hänt så mycket. Är ganska förbannad idag. Gick upp före sju och skulle ta ut hela lönen som varje månad. Och vad händer? Tekniskt fel!? Så jag fick inte ut nå pengar... Ringde till banken och dom hade inte "observerat" nåt fel... hm. Vad gör jag nu? Ska ju betala Elvis idag. Jaja, fåt hålla tummarna på att det går om ett par timmar då!

Det suger i kaffe-tarmen.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Jämpa

Den är skitsnygg Ändersson!

Måste få se "the King" live någon dag!

2009-05-27 @ 13:41:57
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: EF

Berätta varför du tar ut hela lönen på en gång. Litar du inte på bankens system? Du har dom hellre i madrassen?

2009-05-27 @ 13:48:37
Postat av: Becca

SKITSNYGGT!! Inte alla som har en "sån" heting på skuldran ;)

2009-05-31 @ 20:35:41
URL: http://rebeccaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0