God kväll John Blund!

Jaha, då var måndagen avklarad. Tur det, för jag hatar måndagar! Det är väl en sjujävla trist dag? Ursch ja. Men nu är den gjord och vi kan blicka fram mot tisdagen istället!!

Ganska nyss hemkommen från jobbet, slutade nio ikväll, och till min förvåning såg jag att jag började 08.00 i morgon! Det var evigheters evigheters sen!! Men va skönt, en extra timme på morgonen är guld värt i mina ögon!!

Annars har det inte hänt så mycket. Mitt paket från Ellos kom idag, och inte fan skulle jag ha nånting kvar. Så himla tråkigt. Hade beställt en jättefin kjol, sen när jag får hem den är den ungefär en decimeter stor. Snacka om kort kort!! Haha, så den skickade jag tillbaka. Sen skorna som jag hade beställt var på tok för stora, så det var bara att skicka tillbaka dom med. Men men, sånt är livet. Det kommer mer beställningar, var så säkra! ;)

Maria är fortfarande sjuk. Så jävla tråkigt! Jag vill verkligen verkligen inte bli sjuk!! På fredag måste jag vara i topp form så jag kan slå Ersson i rullstols-race!!! Gud va jag längtar, det ska bli så kul. Trots personal-brist, det är inte många som ställer upp i år. Lite tråkigt, det borde vara schema-lagt så alla kunde vara med... Jaaa....

Nu ska jag snart krypa till kojs, först ska jag kolla lite när Maria spelar playstation. Hon är på sista bossen på ett Spyro-spel.... ja nu vet ni det! =)

God natt mina läsare (om jag har några kvar)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Titta i din text och räkna svordommarna.3 st, på så kort text. Ha det bra

2009-05-19 @ 09:37:23
Postat av: Anna

Men mamma! Jag har ju sagt att jag har ett in i helvete jävla förbannat dåligt ordförråd!! =) Helvetes jävlar! Haha..

2009-05-19 @ 17:52:03
Postat av: Sofi

fan vad kul med 10 kampen, hoppas ni slipper bilarna som skulle fräsas ur näsan.

2009-05-19 @ 19:47:26
URL: http://mssofi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0