Alldeles för länge sen sen sist!!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte har skrivit på himla länge, men jag har varken haft lust eller ork. Men nu är jag illbaka med friska tag!!

Vad har hänt sen sist? Mamma fyllde ju år som ni kanske har läst. Och även min kära sambo har fyllt år. Och min svägerska Fia fyllde ju år för ett tag sen. Nog om födelsedagar!

Jag har fått provsvaret från magnetröntgen (magen) och det såg bra ut!! Jag har fortfarande inflammation, men det hade gått ner väldigt mycket. Så nu ska jag äääntligen få trappa ner på kortisonet. Tror att min läkare skulle ringa i morgon och bekräfta detta. Och det här känns väldigt bra ska ni veta!!! =)

Helgen har iallafall varit lugn. I fredags var Sandra och Alex här och drack lite vin och sjöng lite singstar,och i går var vi bara hemma hela dagen. Maria är jättesjuk. Jag har aldrig sett en förkyldare människa i hela mitt liv!!
Kollade på Robinson och Melodifestivalen.

Idag var jag upp till Hanna och Ebba en stund på förmiddagen och fick mig en kopp kaffe. Annars har det inte hänt så mycket, har hållt på och letat ihjäl mig efter ett kort idag. Jag vet att jag har det nånstans, men jag vet inte vart!!! Det ska ligga i en gammal plånbok jag har haft, en vit plånka. Men var är den??? Vet du??

I morgon jobbar jag kväll, skönt att få sova på morgonen. Sen jobbar jag 7-14 tisdag, och onsdag. Ledig torsdag och fredag!! Skulle ju ha jobbat helgen, men jag har tagit semster på lördag. Det är ju den berömda 10-kampen på fredag!!!! 10-kamp med jobbet, det brukar vara skitkul!! Så jag tog semseter på lördag och jobbar alltså bara söndag.

Har fastnat framför tetris. Ursch vilket tråkigt spel det är! Men man blir beroende!!
Nä, nu ska jag spela lite till..

Ha de!

Slänger in en bild på Jenny och Hanna på förra årets 10-kamp!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, herre min GUD vilken härlig bild! Deras minspel speglar precis hur dom är som personer. Urkul! :)

2009-05-18 @ 05:22:22
URL: http://johannaerixon.blogg.se/
Postat av: Mamma

vad är det för kort du letar efter?

Vi har fortfarande ingen Gunnar. Han fyllde år igår 17 Maj. Han skulle blivit 4 år. Men det är som det är?!

2009-05-18 @ 15:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0