Vem är du?

Dagen började med röda veckan, om man säger så. Åt helvete!! =) Jaja, inget att göra åt.

Åkte till Rolf i Kopparberg och fick mig en omgång. Skönt. Ovanligt skönt idag faktiskt, tror jag börjar bli lite bättre i nacken! Sen drog jag en repa förbi Malmens Mekaniska och hojade lite. Sen hem igen och åt lite mat, innan vi fick besök av fru Klitsch. Vi spelade lite kort och drack kaffe.

Sen skulle det möbleras om på Östra Storgatan 2. Men det blev inge bra, så i morgon ska vi möblera tillbaka.. typiskt.

Kristina kom förbi på kvällskvisten och tog en till kopp kaffe hos oss. Vi dricker väldigt mycket kaffe här, det gör det verkligen. Så är du nån dag sugern, kom bara förbi!!

Nu har jag tittat på Grey´s som faktiskt är det bästa tv-programmet som finns just nu. Jag missar inte ett avsnitt!!
Förresten är jag färdig badad och klar för kvällen, så nu ska jag sätta mig och spela lite ps2. Håller på med Spyro, himla gammalt men himla kul!!

Förresten!!!! Vem är du?? Vem är det som läser min blogg egentligen? Gick in och tittade på nån statistik, och där menade dom på att jag ska ha 27 läsare... per DAG!!! Så vem är du?? Kan du inte bara skriva det, så jag vet. Jag är nämligen den nyfiknaste människan på denna jord!! Det kan jag försäkra!


Här har ni en otroligt gammal bild på mig!! Om man ändå va så där ung och spänstig!! =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är Villemo som ska läsa din blogg hela tiden!

2009-03-26 @ 07:06:26
Postat av: EF the old one.

Trogen läsare av varje ord!

2009-03-26 @ 10:36:16
Postat av: Anonym

Jag är in å kikar ibland,kram marie

2009-03-26 @ 12:24:59
URL: http://fmiljenglasberg.blogg.se/
Postat av: Ankers

Missar ingen blogg så trogen läsare är jag alltid!

2009-03-26 @ 13:31:04
Postat av: Johanna

Johanna Helena Eriksson, fotograf av bilden du lagt ut ovan :) Mycket trogen läsare och designer. Vill du ha en ny header? Let me know!

2009-03-26 @ 14:00:45
URL: http://johannaerixon.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag slänger in en kråka för mig här!! Måste säga att det händer att jag slinker in och läser lite då och då.. Varjw dag om jag ska vara riktigt ärlig!

2009-03-28 @ 17:20:09
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen! :)

Hoppas du haft en toppen dag

2009-03-29 @ 21:37:46
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0