Våren har besökt oss idag!

Passar på att skriva lite medans nyheterna går av stapeln. Håller på att kolla på Beck, men så blir det ju reklam bäst vad det är =) Har till och med hunnit med ett bad. Ett snabbbad. Och jag lovar er, säger jag snabbad så är det det, det är knappt så jag hinner bli blöt. Haha.

Vilket underbart väder det har varit idag, runt lunch idag så var det 10 plusgrader och strålande sol!! Helt underbart. Hade tänkt att jag skulle städa bilen hemma på Granbacken idag. Men när jag kom dit så ångrade jag mig, och började städa lite hemma hos mamma istället..

Kajsa blir inge bättre. Och nu känner hon igen medicinen, så så fort man tar fram den så sticker hon iväg. Stackarn! Och när man väl har fått i det i munnen så hulkar hon som aldrig förr. Ursch..

I morgon ska jag iväg till kotknäckarn och bli som folk igen. Nu var det över en vecka sen jag var iväg sist, så det ska bli skönt. Iallafall efteråt.

Jag och Maria har kommit överens om att ta semester torsdag och fredag. Först ska vi städa på Malmen, sen ska vi hem till mamma och städa och göra fint tills dom komer hem. En liten överraskning alltså! Det tycker jag att dom är värda!!

Förresten! Tog upp utemöblerna idag. Så nu har vi bord och stolar på balkongen, hur vårigt är inte det då? Lite tidigt, jag veeet. Men va fan! Kommer det mer snö då är det väl så då. Vi hann med en kaffekopp ute i sommarsolen idag. Då har man inte mycket krav på livet heller.

Nä, dags att inta positionen framför tv:n!


Söta änder nere i stugan. Snart kommer det nya! Gud va jag längtar efter sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0