Tack Johanna!

Tusen tack Johanna för att du har fixat en sån fin blogg åt mig!
Nu ska det bli ändring på torpet och jag ska börja blogga igen.
På riktigt. Tack än en gång Johanna, du är guld!

Det har ju faktiskt hänt en hel del sen min "förra" blogg (ja jag vet, typ 2 år sen)

Till att börja med har jag fått två helt gudomliga syskonbarn, Villemo och Edwin.
Och ska sanningen fram så träffas vi alldeles för lite enligt min mening,
men det ska vi ändra på!

Jag har äntligen fått ett namn på min sjukdom, har ju haft en mage som har krånglat i flera herrans år, och nu är det alltså klart att jag lider av "Crohns Sjukdom". En mag- och tarmsjukdom som gör att jag  är inflamerad ända från magsäcken, ner i tolvfingertarmen ut i tunntarmen och ner i tjocktarmen. Låter kanske inte så fräscht.... och det är det inte heller vill jag lova! Men det här är alltså en kronisk sjukdom som jag kommer att få leva med resten av mitt liv.
Har börjat ätit medicin också (efter många funderingar) och biverkningarna är inte dom roligaste.. Men men. Jag äter tre kortison-tabletter om dagen (+ kalk) Och om en månad ska man ge mig det första cellgiftet...

Nä, inte ska man väl tala sjukdomar det första man gör?
Tar resten an annan dag för den som är intresserad! =)




Fasters bästa Villemojs!!




Fasters bästa kille Edwin!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

MEN Har du skaffat blogg!!? Får se om du fullföljer den med uppdateringar.. Hihi.. det är inte det enklaste.. Ha det bäst! Pusss



hjkcg jfnhwgycmc-kö

(en liten kommentar från Ebba...?)

2009-03-02 @ 18:46:17
Postat av: Anna

Ja, jag ska försöka! Få se hur länge det lyckas.. Du blir väl en trogen läsare? Kram!

2009-03-02 @ 19:46:27
Postat av: Anonym

hej anna,kul at hitta på dej här. kommer kola in här flera gånger så du vet,kram marie glasberg

2009-03-03 @ 19:58:41
URL: http://familjenglasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0