Stora flickor använder toaletten! =)

Sitter just nu hemma vid Hanna och Johan.. Paret är på 50 års kalas och jag och Ebba har varit hemma och myst!!
Vi började kvällen med lite godis och Pongo och dom 101 dalmatinerna.
Sen var det dags att rita! Vi ritade kossor och hjärtan. =) Bus stod näst på tapeten och vi sprang runt som galna och bara skrattade, båda två.
Efter några rundor runt om i lägenheten tyckte vi att det var dax för ett bad. När Ebba satt i badet passade jag på att kissa lite... och då säger Ebba att hon också vill kissa. Visst tänkte jag och hämtade pottan. Men det var dock fel!
"-Nej, toaletten!" Säger Ebba.
Vill du sitta på toaletten och kissa?
"-Ja!!!"
Som stora flickor?
"-JAAAA!!!"
Okej, så upp ur badet och ner på toalettstolen! Och till slut kom det lite kiss, och gissa om jag hade en stolt tjej här!!!
Så hon fick spola och tvätta händerna, och så dök vi (Ebba) ner i badet en stund till. =)

Sen blev det lite mer mys och till slut kunde Ebba inte hålla upp dom små blå längre, så då fick hon lite välling. Så nu sover hon gott!!
Hon är världens mysigaste unge!!

Nu är det Wallander på TV. Bäst att kika!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va duktig hon äär! :)

2009-03-08 @ 21:32:43
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0