Stackars Kajsa..

.. Jag trodde verkligen att Kajsa hade blivit bättre. Eller hon var mycket bättre. Men hon har blivit sämre igen. Nu kissar hon så där mycket igen, och hon har även börjat att kissa inne. Ursch, man blir ju så arg på henne, men jag tror inte att hon rår för det. Har klockan på ringning i morgon bitti, för jag måste ringa Torekl i morgon. Kajsa ska ju bara ha penecillin en dag till, då har hon ätit i tio dagar. Så hon borde ju ha blivit bra... Nä nu får Torkel ta och titta på henne!! Jag blir så orolig. Min lilla stumpa!!!!

Dagen har iallafall besått av städning med stort S. Vi struntade i Malmens städning idag och tar den i morgon istället. Vi har befunnit oss på Granbacken hela dagen. 7 timmar tog det att städa nedervåningen!! Och då är vi alltså två stycken som städar! Så 12 timmar totalt har vi lagt ner i denna kåk. Men va fint det blev!!!
Är lite orolig vad mamma ska säga, bara hon inte blir arg!!! Jag är väldigt nervös om sanningen ska fram!!! Väldigt nervös!

När vi var klara åkte vi upp och hälsade på David, Sandra och Edwin.
Fasters kille har blivit jättestor!!!! Så rund och go... Och faster fick mata honom! Är superstolt. Träffade på mammas katt Gunnar som bor där nu också, och han trivs verkligen som fisken i vattnet!! Han kanske tycker det är skönt att få vara en katt för en gångs skull =)

I morgon blir det Torkel och städning på Malmen!
Önska oss lycka till, och håll tummarna för Kajsa...

              


Världens mysigaste katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0