Snabbt och enkelt

Idag får det bli ett snabbt inlägg, för jag sitter nämligen och tittar på Desperata hemmafruar. Och dessutom håller ögonen på att åka ihop för jag är så jävla trött!!

Dagen har varit bra. Jobbade fram till två, sen va jag till posten och skickade tillbaka en del DeVal kläder. Så nu är det gjort. Det dryga va att jag va tvungen att betala portot själv = 60 pix.

Hanna, Johan och Ebba kom förbi på en fika sen också!! Skittrevligt verkligen. Det är inte varje dag. Men det blir ju lätt så.

Måste erkänna att jag börjar sakna min mamma och pappa också. Fick ett meddelande kvart över sju i morse, där stod det att dom hade legat på beachen hela dagen och nu skulle dom ut och äta gott!! Hur avundsjuk blir man inte då liksom? =)

Förresten fick jag semester i helgen, så nu jobbar jag sista dagen i morgon sen är jag ledig ända tills på tisdag! SKÖÖÖNT!

Sov gott, för det ska jag göra!


Här kommer en sommarbild, för snart är den äntligen här!

Kommentarer
Postat av: Jenny

I sommar måste vi göra nått sköj! Det blidde ju inge Strömstad förra året så nu jävlar! :)



Miss you hun! Puss

2009-03-11 @ 20:23:53
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0