Nya tapeter

Just det. Ringde hyresvärden efter att jag kommit hem från jobbet. Och vi får tapetsera om!! Helt gratis. Så vi åkte direkt ut och valde nya tapeter!!! Skitkul. Fick dom med oss hem på en gång, så nästa vecka blir det till att tapetser om!
Kommer ni ihåg tapeterna vi hade i hallen i gamla lägenheten? Randiga vita tapeter? Det är dom vi har valt nu. Till vardagsrummet. Blir nog ljust och fint tror jag! Kul! =)

Efter det åkte vi upp till Bruset och hjälpte henne in med nya köksbordet och stolarna. Kommer bli grymt snyggt!!! Har inte sett det live i lägenheten, men jag vet att det kommer bli en hit. Och Johan kommer bli såå glad. Vilken gullig överraskning va? När man kommer hem efter en hård dag på jobbet så har frugan köpt nytt köksbord... mmm.... då skulle då jag bli glad!!

Förresten, gissa om jag blev rålös när jag kom hem och fick se nyheterna!!! Kolla vad som händer ute i världen!!! Man har blivit kändis!!!!!! =) Mmm... så är det!


I morgon är det Lingongården som gäller igen. Men sen är jag ledig på torsdag, då ska jag och Hanna till Rolf och få oss en omgång. Det blir skönt. Kanske blir en vända till Lådan sen. Nu hittar jag ju faktiskt dit! =)

Jag borde verkligen gå och stänga av mitt badvatten nu, innan det rinner över. Det har ju hänt förr om man säger så.

Få se om man orkar se Desperata hemmafruar ikväll, är trött som få!! Har inte sovit mer än två timmar i natt. Varför är det så när man ska upp och jobba? Så när klockan var 04.16 gick jag upp. Då fick jag nog av att ligga och vända och vrida sig. Tur att jag har en bra bok att läsa!! OBS! Nu kommer ett bra bok-tips!
"Den vita massajen" Läs den! Grymt intressant bok vill jag lova! Och jag har den, så vill du låna kan du ta den när jag har läst klart!

Ojoj, nu rinner vattnet över.

Världen börjar bli bra sjuk!!! Just nu ringde Fredrik Reinfeldt till mig och frågade om jag kunde ställa upp på nya enkronorna som ska komma ut efter nyår. Visst, sa jag. Då fick jag det här mailet:
Hej Anna! Tack för att du ställer upp som en bra modell! Sverige tackar dig! MVH/Fredrik Reinfeldt

Här har ni beviset:


Ps. Nu har jag badvatten överallt. Fan!

Kommentarer
Postat av: Erixon

Haha.. Du är knäpp :) och tack för senast förresten!

2009-03-31 @ 22:39:23
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0