Mysigt kvällsfika

Jaha, klockan ringde alltså 05.15 i morse och jag kände mig som en död sill! Min kropp är inte gjord för att gå upp mitt i natten. En timme senare räcker fint, 06.15, ja det vore en dröm!
Jobbet gick iallafall som en dans. Fick veta lönehöjningarna idag, och för en gångs skull så blev jag glad. Känner mig faktiskt nöjd.

När vi skulle åka hem rattade vi förbi Laggen och köpte ett tio-pack pannkakor som vi knölade i oss när vi kom hem. Gott, billigt och snabbt. Sen röjde vi undan lite här hemma innan jag råkade sätta mig lite för länge och till sist somnade en halvtimme i soffan. Det var behövligt och jävligt skönt.

På kvällskvisten har Maria varit på BodyAttack eller vad det hette, och jag själv åkte hem till Bruset på en kvällsfika. När jag stiger in i lägenheten har hon tänt ljus och det var hur mysigt som helst. =) En yatzy och en kopp kaffe och självklart lite dösnack så var den kvällen gjord!

Hem fort som fan, tappa upp badvattnet, ner, upp, och ut och titta på utröstningen av Rosing. Bra val för övrigt! Hugo ska vinna. Lätt. Killen är ju dökär i Linda Rosing!

Desperata hemmafruar stod härnäst på tapeten, och nu är även detta gudaprogram slut. Så nu är det väl bara sängen som väntar.. En dag kvar, sen är jag ledig en vecka!! Tog ut lite extra semester (ja jag slösar, jag veeet) men jag känner verkligen avsky att gå till jobbet  just nu. Ibland blir det bara så, och får man ha lite semester så brukar det gå över.

Förresten kostade jag på mig en ansiktsmask ikväll!


Jag saknar min mamma!

Kommentarer
Postat av: becca

ja, jag såg dig minsann när du susade ner för magnetbacken ;) Det såg ut som du hade bråttom hehe kram på dä!

2009-03-18 @ 14:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0