Long time no see...

Oj. Förlåt! Men jag har verkligen inte haft tid att skriva nå här på ett tag. Men nu är jag tillbaka!

I natt kom mamma och pappa hem från Thailand, så vi åkte dit det första vi gjorde i morse. Jävlar va bruna dom är! Som pepparkakor. Det va riktigt kul att träffa dom igen, känns skönt. Självklart unnar jag dom semester, det är inte det. Men det är skönt att dom är hemma igen!! =) För er som undrar över städningen så blev mamma jätteglad!! Tack och lov!!

Både jag och Maria fick varsin parfym i tidig födelsedagspresenter. Maria fick även ciggaretter och jag fick en flaska sprit! =) Hörde just att 250 kg kärlek spelar på Solo på fredag, så det vore ju himla kul att gå... Hm, får se. Ska ju va pigg och alert hela söndagen, då det nämligen ska firas att jag blir 23 år. Vad det nu är att fira. Jag börjar bli en gammal nucka. Ursch ja!! Nu tänker ni att jag har ju hela lördagen på mig att krya på mig.. Men när Anna Andersson har varit ute på krogen är hon bakis en hel vecka efteråt!! Ursch, jag tål verkligen inte alkohol. Men det är ju bra kul när man väl dricker. =)

Kajsa är äntligen bättre! Hon svarade riktigt bra på den här medicinen och jag skulle nästan våga säga att hon är sig själv igen.

Nu har jag tittat på desperata hemmafruar, så nu är det väl ett kvällsbad som väntar.
Förresten har jag tagit semester torsdag och fredag, så nu är jag ledig ända tills på tisdag! Skööönt.
Det börjar sina på semesterdagar, men just nu bara njuter jag.

I morn ska jag och Bruset iväg och panta hennes burk! Ja så är det så här dags på månaden!! Ja, mina burkar är då slut för lääänge sen... Men nu är det bara 2 dagar kvar! Sen l-ö-n!!

Ordning och reda, löning på freda!!!!!!!


Kolla in den här badpojken då!! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

OK friday it is!

2009-03-24 @ 22:42:18
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Elin

Är det Håkan?!

2009-03-25 @ 11:36:15
Postat av: Anna

Det ser du väl att det är Håkan!!!??? =)

2009-03-25 @ 17:19:58
Postat av: Hanna

Fredagen är spikad!! Kul som fan ska det bli! Schysst sommarbild på farsgubben!! Det såg riktigt skönt ut!!=)

2009-03-25 @ 20:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0