Karlssons klister..

.... Ursch idag har varit en jobbig dag! Har varit trött som få hela dagen!! Fy. Läste i Hälsa-tidningen (från Aftonbladet) idag där det stod massa om Crohns sjukdom,bland annat att man blev ganska trött. Ganska? In i helvete trött skulle jag uttrycka mig!!! Jag har faktiskt tvättat av mig sminket redan och ska hoppa i säng, fast klockan bara är 19.21...

Annars har det väl inte hänt så mycket. Tanterna (äldre jobbarkompisarna) på jobbet har varit ovanligt grniga idag. Tänk va bra Lingongården skulle fungera om alla under 40 jobbade där...... ja... För om man inte orkar jobba så ska man fan gå hem! Så tycker jag. Istället för att klaga och överlåta skiten till andra.

Haha, när vi kom hem idag så skulle Maria städa sovrummet. Sagt och gjort. Men det hände dock en liten olycka, hon hade ner en ampel som hände i fönstret - typ 73 delar porslin och en ursinnig Maria. Och hon vettni, fram med Karlssons klister och började försöka få nån rätsida på det hela.
Jag sa hela tiden "Maria, det där går inte...."
(Maria) - JO!!!! Det gör det...
(Jag)    - Nej, det gör det inte...
(Maria) - Jo, ALLT går att laga med Karlssons klister..
(Jag)    - Nej, inte när det är 75 småbitar. Det kommer aldrig och hålla. Och hur ska den hålla att hänga i fönstret?
(Maria) - Ähhh, det går!!

Efter ett antal försök och lika många svordommar gav hon tillslut upp.
Det gick helt enkelt inte! (vad var det jag sa?) =)

I morn bär det iväg till Fjällberget med Fredriksson, och det ska bli mig ett sant nöje!!!

Slänger in en bild på mina pumor. Hanna och Jenny!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag säger bara: Träningsväääärk! :)

2009-03-04 @ 22:42:54
Postat av: Jämpa

Åh sommar och festligheter! Och hur fan har jag lyckats med denna viktuppgång på mindre än ett år?!!



hoppas vi ses i dag! puss och kram

2009-03-06 @ 14:13:55
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Sofi

Hej Anna!



Såg att du hade en blogg och var tvungen att kolla... är verkligen glad att slippa alla lea kärringar...fast Lingon hade sina bra stunder också. Hälsa Maria

2009-03-14 @ 18:46:22
URL: http://mssofi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0