Hemmagjord pizza

Sitter och väntar på att Erika ska komma hit. Vi ska nämligen baka hemmagjord pizza ikväll! Sen blir det givetvis Let´s Dance... En ganska lugn hemmakväll med andra ord.

Dagen har varit ganska lugn, gick upp vid 09.00 när damernas första åk i slalom gick av stapeln. Sen fortsätte det ju med herrarna och vips var det dags för andra åket! Så det blev sent innan jag blev iordning gjord i morse!

Åkte till Dollarstore en sväng, men hittade inget av värde. Vidare upp på Tre Krokars loppis, men även där gick jag hem lottlös! =) Så då åkte jag ner på stan och köpte blommor till min fru i stället. Fina!

Pratade en snabbis med mor och far idag också, dom har runt 35 grader och strålande sol. Hur underbart låter inte det? Fan om en annan också hade råd att åka utomlands... Gud va skönt det skulle va!

Nu ringer det på dörrn!


HANNA, JAG HAR LÄRT MIN RUMP-MINEN!!!!!!! ÄNTLIGEN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahahahaha jag kissar på mig! Jag som trodde att det var tekniskt omöjligt att lära sig den minen...att det måste vara medfödd eller nått! det här borde firas!!!!

2009-03-15 @ 13:05:20
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amen, asså, äre så jävla likt? :)

2009-03-16 @ 16:58:01
URL: http://johannaerixon.blogg.se/
Postat av: Banan

Det är klart det är likt!! Det är ju en rumpa! Det ser du väl? =)

2009-03-16 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0