Hata svensk sjukvård!!

Idag jobbade jag till klockan halv ett, sen bar det iväg till lassarettet med Marias huvud. Men ni ska inte tro att hon vart hjälpt, för svenska sjukvård är totalt värdelösa om jag får säga min mening!
Stackarn har haft skitont i huvudet i typ 4 veckor och doktorn skrev ut treo. Treo!

Annars har vi haft oss en liten shopping dag. Va upp till Jysk och köpte ett nytt torkställ och sen runt på lite olika loppisar. Men dock inga fynd idag!
Jag har ju nämligen köpt ett par nya skor för mina sista pengar. Typ. =)

Jag pratade nyss med svägerskan Fia, min lilla Villemo fyller 6 månader idag!! Det är helt sjukt hur fort det har gått...
Och på fredag blir Ebba stora damen! Två bast liksom.

   <--- Villemo                    Ebba ---> 

På fredag åker mamma och pappa till Thailand och har det bra! Är så avundsjuk!!! Men istället ska jag va hemma och ta hand om deras katt Gunnar. Men det blir nog lika kul det. Gunnar och jag är värsta polarna (fast inte om ni frågar mamma, för hon tycker jag är så elak mot honom) =)

Ska ta och äta en smörgås nu, sen ska jag tappa upp ett bad och göra mig redo för Desperata hemmafruar!
So long..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Elak är du väl inte,men han får göra mer för mig.ex dricka vatten ur kranen, sitta på bordet och titta ut. Det blir nog bra att du hjälper David med Gunnar.

2009-03-04 @ 13:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0