Händelserik dag nr 4

Dagen började på Björnhyttans sopstation. Väldigt mycket folk och en vääldigt stor bil.. Men som den vana bilförare man är så gick det ju som en dans! =) Urr..

Vidare till Granbacken och började städa lite lätt i källaren. Men det var lättare sagt än gjort, skitigt nå nö in i helvete, men vi fick till slut bukt på problemet. Tog nog 2 timmar att städa, men då ska man komma ihåg att det bara är trappen ner och pannrummet som vi har fått ordning på. Resten måste vi nog ha hjälp av resterande familjemedlemmar med. Iallafall, sen drog vi vidare till glasbanken och lämnade in i helvete massa glas.
Sen tror jag nog att vi började på att bli klara.. Så vi åkte vidare upp till brorsan och Sandra och lilla Edwin en stund. Och där kom vi lagom tills maten skulle serveras! Så vi fick och lite korv med bröd, prefekt för skulle sanningen fram så knorrade lite i våra magar. Tack tack! Efter en kopp kaffe började vi bege oss hem igen. Stannade till på MM och handlade 3 liter mjölk. Nu är det knapert i kassan kan jag lova! Men katten mår bra, så jag ska inte klaga!!!!! =)

Nu på eftermiddagen kom familjen Klitsch hit. Massa lek och bus, och nu precis har dom åkt hem.

Bjudna på mat är vi ikväll hos familjen Bruset/Larsson klockan 19.30! Det bjuds på tacos! Bussigt!
Ja, vi har ju blivit njudna hela dagen, och det är ju aldrig fel! =)

Hörde att farsan hade blivit magsjuk nere i Thailand. Det är väl den kryddstarka maten... och jag hör ända hit hur han ligger och trätar:  
"-Det FATTER dom väl att man inte kan laga så stark mat..." HAHAHA...

Ikväll blir det premiär av Robinson, hade inte tänkt kolla först, men nu har jag blivit lite nyfiken och ger det en chans!
Man måste ge alla en chans, kom ihåg det.
Och med det kloka ordspråket ska jag avsluta detta inlägg!

Kommentarer
Postat av: Evvis

Kul att du börjat blogga Ändersson! :)

Haha, hörde verkligen Håkans röst i huvudet när jag läste nyss. Stackarn!

2009-03-22 @ 12:15:08
URL: http://evelinafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0