Gamla minnen från förr...


...ja verklgen! haha... Nyss hemkommen från Fjällberget, och GUUUUD va kul det va!! Man blir verkligen glad av att åka skidor.
Jag älskar att åka skidor! Och jag älskar definitivt att åka skidor med Fredriksson. Hon är liksom skidor på nåt vis...
Hade en grymt kul kväll. Dock rätt dyrt, 120 pix för tre timmars liftåkning. Men det var det värt!
Elin vi måste göra om det innan säsongsavslutning!?

Nu håller jag på att prova lite kläder jag har beställt från Deval. Måste dock skicka tillbaka lite som jag inte kunde ha... Sorry mamma, nu får du lite extra jobb! <3

Ska hoppa ner i badet nu, sen blir det sängen.
Och i morgon går jag upp 05.15 för sista dagen! Sen är jag ledig hela helgen, och jag kan inte beskriva med ord hur skönt det ska bli. För jag blir helt slut av att gå upp mitt i natta!

I morgon ska jag på det efterlängtade kalaset åt min lilla tös. Jag längtar nog mer än henne.. hehe.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt att du hade kul i Fjällberget. Du måste göra det fler gånger innan snön försvinner. Var det kläder du inte kunde ha? Titta på lappen hur snabbt du måste skicka tillbaka dem. Nu hinner inte jag hjälpa dig, men det fixar du. Frakten får du tillbaka,det blir en kreditfaktura som vi sedan drar av på fakturan

2009-03-06 @ 08:37:23
Postat av: Elin

Tack för igår Andersson!! Det var svinkul! Tog du dig upp ur sängen?

2009-03-06 @ 10:37:22
Postat av: Katrin

Varför inte prova snåla Örtjärningstrixet...

Kör din bil till nedre parkeringen, parkera, lifta med nästa bil upp t övre parkeringen, sen åker du ner. Sen kan du fortsätta så i evigheter... ;-)

2009-03-14 @ 19:59:31
URL: http://katastrofkuttan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0