Fy satan...

Fy fan i helvete va rädd jag blev idag när jag kom hem!! Min kära sambo har släpat hem en gammal skyltdocka som hon har klätt ut och sminkat. Fråga mig inte varför, men hon har varit på jakt efter en länge nu och "äntligen" fick hon napp.
Maria är hur nöjd som helst med denna förskräckliga varelse, men jag har då aldrig skådat något fulare! =)



Ni ska också lägga på minnet att denna "donna" (eller ja, transa) är alltså 1,80 hög!!! Större än någon annan.


Nu är bilderna tagna med min mobil, men tro inte att "hon" ser bättre ut i verkligheten, för så är dock inte fallet!!!! =)



Idag var alltså sista dagen innan denna minisemester som vi ska ha. Är självklart skittrött och på väg till sängs när som helst. Trots att jag får sova ut i morgon.. Eller sova ut. Jag ska ju upp på Malmens Mekaniska AB och städa hela skiten. Men det gör jag så gärna så! Sen tänkte jag åka och tvätta bilen också. Ja vi får helt enkelt se!

Måste passa på att säga grattis till Johan Larsson också! Som faktiskt blir hela 23 år idag!

Sist men inte minst vill jag skänka en STOR kram till Conny i Thailand.
Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, fy.. Kan du sova med den där varelsen i lägenheten? Läskig, utav helvete! :)

2009-03-13 @ 04:31:57
URL: http://johannaerixon.blogg.se/
Postat av: Katrin

Hehe... Den där skulle jag sätta en tomtemask på...

2009-03-14 @ 19:53:45
URL: http://katastrofkuttan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0