Full rulle

Idag har det gått undan! Upp i ottan, i väg till jobbet. Duscha gamlingarna, ner med dom till maten, iväg och städa, drick kaffe och gå hem! =)

Jobbade fram till två-tiden, sen åkte jag och Maria direkt hem till mamma och skulle börja på våran lilla överreaskning!  Vi höll på i timmar. Fem timmar för att vara exakt! Men nu är hela övervåningen färdig städad!! Från topp till tå. Skönt. Och va fint det blev.

Åkte hem vid halv åtta, då åkte vi och köpte pizza. Skönt, hade aldrig orkar laga mat!
Tittade på Rent hus, med en dusch emellan reklamerna. Och nu är det ju Grey´s! Jag är trött som få vill jag lova!!
Få se om jag orkar se hela programet.

I morgon blir det mer städning, först Malmen sen Granbacken!

Ps. Jag har semester i 7 dagar!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Guud va roligt att du bloggar så mycket Anna! Vi ses ju så sällan så det är kul att få läsa lite om hur det är och så, och vad som föresgår i anderssons liv :)



Keep up the good work!

2009-03-18 @ 23:05:43
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0