En stor tabu...

.... för Sverige som ska skicka detta jävulskap till melodifestivalvinnare till Moskva!
Det är ju så man skäms. Eller vad tycker ni?

För övrigt har det här varit världens tråkigaste dag tror jag. Har inte hänt ett skit. Dagen började med lite skidor från Åre, sista tävlingen för året. Tyvärr.

Sen kom Daniel, Fia och Villemo hit på en fika, och det vill jag ju förstås påpeka att det va roligt!!

Annars har det väl bara blivit melodifestivalen... ja jag tror det. Tittade förstår på "Herbie - fulltankad" också... haha.

Kajsa mår inge bättre än trots att det är tredje dagen som hon äter antibiotika. Får se om hon är bättre i morgon annars måste jag ringa veterinären på måndag igen. Suck.
Djuren är väl allt man har här i världen? Man bryr sig så fruktansvärt mycket om dom.
Kajsa är ju min lilla bäbis, eftersom jag inte har nån riktig att mysa med. Måtte hon bara bli frisk min lilla stumpa!!!

Nu ska jag kolla klart på Wallander, sen ska jag lägga mig och läsa. Håller på att tragla mig igenom Emma - Mias dotter.
Söndag i morn!


Fasters plutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0