Äntligen nya vindrutetorkare!

Jaha, igår åkte alltså mamma och pappa till ett soligt varmt och helt underbart Thailand! Är så jävla avundsjuk så det finns inte ord för det! Jag och Maria va hem till dom och åt lite mat innan vi tog avsked. Daniel, Fia och älskade lilla Villemo kom också förbi.. Sen åkte vi vidare upp till Sandra, David och lilla Edwin när vi ändå var i Grängesberg.  Så det blev en fika med fasters bästa kille!

Idag dock bar det iväg till Falun Lasarett. Skulle träffa dietisten. Sagt och gjort, sen åkte vi och käkade på Max!
Vidare till ÖB och köpte en del onödiga grejer som man alltid gör när man är där.

Va förresten in på Biltema och köpte ett par nya vindrutetorkare, och det kan jag säga inte var en dag för tidigt!!!! Nu behöver jag lite hjälp av mina bröder att få dit dom bara.

I morgon är det jobb igen, men funderar starkt på att ta semester under helgen. Orkar verkligen inte jobba. Det är väl för jävla tråkigt?! Iallafall att jobba varannan helg...

Hanna va nyss här på et kopp kaffe, och det är alltid lika roligt! Hanna är verkligen den bästa människan jag känner. På riktigt.

Nu väntar sängen innan klockan ringer 05.15 i morgon bitti!

Slänger in en bild på Bruset. Här en trevlig dag på jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0