Äntligen är Göran hemma!

Dagen har bestått av städning.
I morse åkte jag och Maria upp på Malmen och städade av hela baletten. Och det gick ju bra!
Sen kostade jag på min bil en tvätt. Daniel hjälpte mig att sätta på nya vindrutetorkarna också, det va hemskt snäll för det kunde jag verkligen inte!

Men dagens händelse är ändå att Göran har fått ett nytt hem!
Göran är en uppstoppad iller som har levt sitt liv på Malmens Mekaniska, men nu har han alltså fått ett nytt hem! Här hos mig. Fick den av just Göran. Och ni kommer väl ihåg illern Göran från Nile City? =) Därför fick han heta just Göran.
Så nu står han ovanpå vitrinskåpet i vardagsrummet och ser allmänt söt ut.

Nu på kvällskvisten fortsatte vi städningen här hemma, så nu är det skinande rent för en stund framöver. Skönt.

Min kära katt Kajsa mår inte så bra just nu. Fick lov att ringa veterinären i morse, för hon har gått och småkissat hundra gånger per dag. Så Torkel har skrivit ut penecillin åt henne. Stackarn. Han trodde att hon har urinvägsinfektion!
Så nu ska hon få en hemskt illasmakande spruta två gånger om dagen, vilken hon INTE gillar.
Lilla gumman..


Nu är badet uppfyllt!


Världens finaste katt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0