23 år GAMMAL

Nu var det himla längesen jag uppdaterade den här bloggen, men nu har det varit mycket under ett par dagar!!

Idag har jag haft en helt underbar dag, verkligen. Tusen tack alla er som kom hit och gratulerade mig, och tusen tack för alla sms och kommentarer!!!!!!! Det betyder mycket att veta att det är så många människor som bryr sig om gamla mig! =)

Har fått massa fina presenter. Av brorsorna fick jag precis det jag hade önskat mig, en brandsläckare och en första hjälpen väska! Mmm, jag vet. Vuxenpoängen bara ökar och ökar!! ;)
Och av min älskling fick jag ett SINGSTAR!!! Med Svenska schlager-hits, ja ni hör väl själva vilken hit det blev. Jag och Daniel satt i typ två timmar och skrålade! Har även fått två underbara parfymer, en av Maria och en av mamma. Så nu är det slut på svettlukten gott folk! Haha..Och Hanna då, min lilla älskling, hon vet då vad en gammal 23 årig dam behöver: Ett smink-set, och det var ABSOLUT behövligt!!! Det var alldeles för mycket, men jag är så himla tacksam!! Tack Hanna och Marina!! Av Erika fick jag jättefina ljus, och det passar ju utmärkt eftersom jag är lite av en pyroman. Sen har jag otroligt mycket fina blommor här hemma. Gud, om man kunde ha så mycket jämt. Jag älskar snittblommor! Av morbror fick jag ett presentkort på Lindex och av världens sötaste farfar fick jag pengar!! Tusen tack alla!!! Det var en oförglömlig dag.

Igår var det stora bakar-dagen, trots en ovälkommen hang-over!! Fy bubblan, men det är en annan historia. Fredags-kvällen alltså! =) Så att stå och göra två stora smörgåstårtor efter en flaska Baccardi Razz var ingen höjdare! Sen var vi hem till Kristina som fyllde 36 år, (förlåt att jag skrev ut det ;)) och fick en massa god fika. Sen hem igen, släckte ner hela lägenheten, och Anna Andersson, hon hade missuppfattat det där! Jag släckte ner rubbet. Då menar jag att jag släckte alla lampor, drog ur telefonen och alla "stand-by" apparater... så vi satt här i mörkret och glodde på varann!! Haha, men en timme gick så fort så det var ju en enkel match. Sen var det dags att garnera smörgåstårtorna eftersom vi skulle få morgonfrämmande idag! Så klockan halv ett i natt blev dom klara! Sen ner i säng och läsa en stund, sen sov jag som en klubbad säl. Och idag har det alltså gått i ett. Men nu är jag och Maria själva och vi har precis tagit oss en bit av den sista smörgåstårtan. Så nu vill jag inte se åt en smörgåstårta på ett tag! =)

I morgon ska jag njuta av min sista semester-dag, sen är man tillbaka i träsket igen. =)


Men nu är man väl bra jävla gammal iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0