Väldigt längesen!

Ja jag får be om ursäkt än en gång, men jag har liksom tappat lite sug med det här med att blogga. Vad skriver man? Det händer ju ungefär samma saker om dagarna liksom... jaja. Ni kan ju titta in här lite då och då, men kanske inte varje dag. Ok?

Sommarvärmen har äntligen kommit! Det är ju helt underbart. Dock inte på Lingongården i säck-väven (arbetskläderna) för där är det omänskligt varmt. Faktiskt. Stackars pensionärerna!!

Idag slutade vi klockan två och då brassade vi ner till Ludvika Camping och solade och badade lite. Skönt! Det påstods att det var 28 grader varmt i vattnet!! Kan det stämma? Nog för att detknappt svalkade när man gick i, men ändå? 28?

Efter en hel del stekandes så åkte vi hem till den fruktansvärda värmen i lägenheten! Det är inte klokt, 32 grader hade vi inne i går kväll!!! Ursch, jag tycker så himla synd om Kajsa. Hon är helt slut. Vi har en bordsfläkt på golvet som går dygnet runt, framför den brukar hon ligga och bara flämta. Jag vill ha en tak-fläkt till sovrummet!!!!!!!!!!!!!! Finns det ingen snäll och underbar människa där ute i världen som kan sponsra mig medlite slantar till en sån? Ingen skulle bli lyckligare än jag!!!!!!! SNÄLLAA!!!

Sitter och laddar upp lite bilder på Edwin just nu. Tog ju lite bilder på honom sist Sandra och han var här på besök. När kan det ha varit? En månad sen? Då har han ju växt ÄNNU mer... men men. Det kommer lite bilder längre ner.

Nu gick jag till frysen och tog mig en isglass. Det är väl gott en dag som denna?

Vad har annars hänt då? Jag har mest varit på Ludvika camping dom dagarna det har varit fint väder. Ludvika festen hanns ju naturligtvis med också...Men inte är väl den där gamla festen nåt att hurra över egentligen? Massa folk överallt, och när man väl har fått en sittplats så måste an försöka hålla den.. Och inte träffar man väl särskilt många som man känner? Nej, jag vet inte. Men trevligt det är det absolut! I fredags var det bara jag och Maria som gick ut, träffade på min gamla arbetskamrat Inger Salmons som jag tog ett par öl med. Och på lördagen så var vi ut och åt på China Town med Erika och ´hennes kille. Det var trevligt!! Sen avslutades kvällen med en trevlig utekväll med mina flickor. Kan nog inte ens räkna upp alla namn, men alla var ialafall där! Och det är inte ofta det händern vill jag lova.

Nu ringde min vän Klitschan och frågade om jag skulle följa med på ett kvällsdopp, och det säger man ju inte nej till!! Då kan jag passa på att prova min nya bikini så här på kvällningen för at se om den är genomskinlig eller inte. Sånt vet man inte först man har provat!! Så vi får se. Dags att hämta handduken!

Hoppas att ni är nöjda med min uppdatering!




Här har ni alltså fasters stora David. Förlåt EDWIN! ; )


Jojomän, flörta med faster kan han också!!!


Det sägs att han är lik far sin?


Fasters gullunge är en riktig mysis!!!


Puss-ungen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej igen! Det var längesedan. Det stämmer nog med graderna i vattnet. Vid stugan är det 27,3. Det är härligt.Fina bilder på Edwin. Hör med Sandra, de hade takfläktar som inte användes. Du kan ju höra om du får låna dem under sommaren. Kom och bada hos oss om ni vill.KRAM

2009-07-02 @ 13:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0