Hejaklack!

Hallå!

Jag vill starta en hejarklack!!! Är det nån som är med mig? Kolla in dom här grabbarna och ni kan ju bara gissa hur kul dom har! Haha..
 Hejarklacken!  <-- (Klicka här mamma)

Idag är det studenten, och gud va jag längtar tillbaka!! Studenten var helt klart en av de roligaste sakerna som har hänt i mitt liv. Det var tider det. Fyra år sen. Herregud. Det är sjukt hur fort tiden går.

Om två veckor kommer vikarierna till Lingon, Jenny vi längtar efter dig!! På måndag börjar ju också introduktionerna förståss. Och jag åkte på en sån i år. Skit! Men men, bara att visa vad man går för! =)

Idag är det fredag och jag är ledig hela helgen! Gud så skönt. Och i sommar då! Jag jobbar 3 av 12 helger!!! Det du!! Mmmm... jag gillar det!!!!!

Nä, dags att göra nåt vettigt. (Förlåt, jag menar vettigARE)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jenny ska bli cheerleader.

Angelicas alldeles egen.

OM hon börjar lira fotboll igen.

Cheer with her!!!

2009-06-07 @ 01:32:07
URL: http://johannaerixon.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja! Jag vill vara med!

Jag längtar efter er med! Ser fram emot att börja :) Kanske ska komma och hälsa på nån dag i veckan! jag hör av mig! Puss

2009-06-07 @ 22:43:32
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nämän, nu var det längesedan du var inne på din sida.

2009-06-23 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0