Två hellånga dagar

Men fy fan va trött jag är i benen! Jag har nämligen klöst upp o ner o upp o ner på en jävla stege i två dagar nu! Vi har ju tapetserat om nu nån har missat det =) Men äntligen så är vi klara!! Åhh... är helt slut i kroppen. Men nu är allt på plats igen och det vart faktiskt otroligt bra (om man får säga det själv)

Glad påsk förresten! Glömde ju skriva det, det skulle ju ha stått högst upp? Jaja, glad påsk till er alla!!

Mellan tapetseringen och möbleringen så åkte vi ner till mamma och pappa på lite påskmat.  Gott! Vi vart inte så långvariga eftersom båda ville hem och finjustera... haha.

Är det ingen av er där ute i Grängesberg som har sett Kato? En liten svart kisse med korta vita strumpor, vit mage och en vit fläck vid nosen, och jättestora fina ögon? Min bror vill få hem honom!! Gå ut och ropa lite, eller se efter i något garage eller vad som helst!!! Han måste få komma hem nu!!!!
Ser ni något, ring Daniel: 070-655 85 96
TACK!

Gud, det känns som klockan är typ halv ett på natta, men i själva verket är hon bara kvart i elva. Blir en tidigt kväll ikväll! Men vi ligger före tidsschemat, för vi hade räknat med att hålla på att tapetsera hela helgen, men blev alltså klara idag. Undrar vad man ska hitta på i morgon?

Nä, nu ska jag vara lite social och titta på tv i nya rummet.
Öj! Kom förbi och kolla nån dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0