Söta le

Jaha, då börjar även denna dag vända mot sitt slut. Jobbade som vanligt till klockan två, sen skjutsade jag iväg Tora till tågstationen för hon skulle ju till sin älskade i Örebro. Sen hem, skönt att komma hem efter en dag på jobbet, och när jag öppnar dörren är det både dammsuget och golvet är torkat. Skönt!!!

Maria gick iväg till jobbet nästan på en gång när jag kom hem. Hon jobbade kväll och jag dag. Så jag var själv en hel kväll, det var rätt skönt faktiskt! Bäddade rent i sängen och diskade och hängde tvätt.
Sen råkade jag väl sitta ner lite för länge, för där somnade jag i 20 minuter. Men katten på magen. Så mysigt så!!

Sen tog jag mitt feta arsel upp ur soffan och åkte hem till Marina och kollade på hennes underbara valpar. Men fy fan!!! Vilka guldklimpar!! Vart så sugen på en hund. Speciellt en hane som bara ville följa med mig hem! Men jag stålsatte mig och åkte hem själv. "Bra gjort Anna" Jag älskar djur. Alla djur. Okej inte myrer och annat äckel, men alla pälsdjur!! Jaa a...

Åkte förbi Dollar Store på hemvägen. Men där är det ju bara skit nu för tiden. Och dyrt har det blivit! Men men, handlade väl lite skit som vanligt. Har även köpt mig en ny mugg till jobbet, och det var inte en dag för tidigt! För min är lite sjaskig om man säger så.

Nu har jag hämtat Maria på Lingongården och nu står en nybäddad säng och en megabra bok och väntar på mig! Så jag har inte riktigt tid med det här...


Kolla underverken!!!


    
    

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Inte tänker du väl köpa en hund??

Nog för att dem var otroligt söta, men du vet vad pengar.och du vet i 15-17 år har man dom.

2009-04-08 @ 14:20:26
Postat av: Elin F

Hahaha. Solveig. Bra sagt! :)

2009-04-09 @ 16:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0