semester-fredag =)

Åhh så skönt. Ledig ända tills på tisdag kväll, då går jag på igen. Men nu ska jag bara njuta av ledigheten.
Igår kväll vart vi även klara med tapetseringen i andra vardagsrummet. Så nu är båda rummen nytapetserade och det vart sjukt bra. Så nu förstår ni varför jag inte har bloggat på ett tag...

Idag har jag varit hos Rolf i Kopparberg igen. Skönt är det. Och framför allt gratis. Ska dit på torsdag nästa vecka igen, dan innan jag åker till Falun (även mors födelsedag)

Annars har vi även packat ihop fyra kartonger med loppis-grejer idag. I morgon får vi ett bord på Tre Krokars. Då blir man av med lite skit. Sist vi hade bord där förra året så fick vi in 3000 kronor! På bara skit som man inte vill ha! Så det är helt suveränt, nåt jag kan rekomendera er alla! Man betalar ju bara för ett bord, sen sköter Yngve säljandet!
Så i morgon klockan 10.00 står vi och hänger på låset och vill in och packa upp =)

Är inne på www.roligaprylar.se och har hittat en kobra-telefon!!! Jag har varit på jakt efter en sån i flera år!! Den här är till och med nyproducerad! Rätt billig också... kolla!


Snygg va?? Jag tar en jag!! =)

Bruset var förbi och skulle skrapa fram storvinsten med oss idag, har ju fått nya triss. Men inte en jävla vinst!! Nu var det skitlängesen vi vann nåt! Inte ens en ny lott liksom. Dåligt. Ja jag blir förbannad jag!!

Sen ska jag få be om att utfodra en varning till alla er med diskmaskin hemma! Så hör upp om detta gäller DIG:
Köp aldrig i ditt liv maskindiskmedlet på fittiga Dollarstore. SPAR eller vad fan skiten heter, helt totalt oduglig!!! Det där skiten har förstört mina glas! Har diskat om tre gånger med yes (som förövrigt är det bästa maskindiskmedlet) men ingen förändring har hänt. Jävla bluff-företag, ursch!!! Så köp aldrig det för allt smör i Småland!!
Pjuu... skönt. Nu fick jag det sagt =)
Nä, men jag blir så jävla förbannad! Varför tillverkar man nåt som inte fungerar?


Nu ser jag även att Kill Bill har börjat på tv4. Dom är ganska bra dom där filmerna.. Man kanske skulle gå och titta?

Kommentarer
Postat av: Sofi

blev inspirerad och bokade bord där med....har hur mycket skit som hellst



2009-04-19 @ 09:10:50
URL: http://mssofi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0