Påskpyntet är framme!

Jaha då var helgen över igen. Skönt. Iallafall när man jobbar. Som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit något i helgen, för jag har helt enkelt inte orkat..

I lördags jobbade vi till klockan fyra, sen åkte jag hem till kriminalkomisarie Uno Hane och gav honom en korv! Ja det är sant, han skulle röka en falukorv åt mig. Snällt! Fick den lite senare, och den var grymt god!! Väl hemma gick vi iväg och plockade lite påskris. Jag drog väl naturligtvis världens vurpa, och eftersom Maria gick bakom mig så drog jag med henne ner i fallet också... haha, måste sett sjukt kul ut. Men jag benhöll i påskriset! Släppte inte taget en sekund! =)

Söndag jobbade vi till fyra också, sen gick vi bara hem och slappade. Maria blekte håret på mig en gång till, så nu börjar jag bli nöjd. Skönt. Det är hemskt när man är så där orange i håret!!!

Ledig i dag, och den dagen spenderade jag hemma hos mamma. Tvättade bilen också, invändigt. Bra gjort för det har behövts ett par år nu ;)

Hem och käkade lite mat, sen drog vi upp på Coop och handlade lite godis till alla påskäggen. Så nu är det gjort.
I morgon är det jobb igen, jbbar till två. Helt okej när det är så här fint väder. Det är ju ljust jättelänge om kvällarna nu! Skitskönt.

Badvattnet håller på att tappas upp. Ska ha i en hårinpackning, håret är så himla torrt av all blekning. Sen ska jag hoppa i säng och läsa vidare i min bok. Köpte förresten en ny bok i dag, "14 år till salu" hette den.. Handalde om våldtäkter och annat vidrigt.. ursch!!!!

Nä, trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0