Kvällsbesök

Har nyss haft lite kvällsbesök av min kära mamma och pappa. Dom skulle inspektera tapetseringen, och naturligtvis hade jag skurit lite dåligt i taket.. haha, tänk att det alltid är nåt fel =)
Vi drack lite kaffe och tjålade lite skräp, mamma hade även med sig lite loppis-grejer som vi fick av henne att sälja.
Tack mamma, du är världens bästa!!! <3
Mamma tyckte att jag svor för mycket i mina inlägg, så om Du som läser detta tagit illa upp så ber jag om ursäkt! Men jag lovar att inte komma med en enda svordom i detta inlägg! Ska iallafall försöka. Men vet ni inte att det beror på att man har dåligt ordförråd? Om man svär mycket alltså. Det är vetenskapligt bevisat.

Idag var vi iväg och pantade lite och handlade för sista pengen. Men nu är det ju faktiskt snart lön igen. Måndag, om en vecka idag! Tack och lov. =)
Sen drog vi förbi loppisen också, hade sålit lite skräp, fast vi bara haft bord i två dagar. Så det ser ju lovande ut! Kul.

Erika har spenderat sin eftermiddag här idag också, och det är ju trevligt med lite sällskap. Vi spelade lite frågesport. Har blivit helt såld på ett frågesport som vi har fått på Hemköp eller det är väl Sia som delade ut dom. "Vet du var" heter det iallafall, och det är som en drog, man blir helt beroende. Riktigt roligt! Men svårt. Men gud vad man lär sig...

I morgon jobbar jag kväll. Ursch, det är inte så kul. Kvällarna är så långa på Lingongården, är nog för att vi har lite lite att göra. Men det är ju bara fem timmar man ska stå ut så det går nog bra.
Man kanske skulle åka till Malmen och byta däck på förmiddagen? Eller är det bra tidigt? Ja, vi får se.

I morgon fyller farfar år!! 84 år tror jag att han blir. Min lilla farfar. Han är gullig han!


Nu ska jag prismärka lite loppis-grejer.



Världens underbaraste människa! Min mamma!!


SENATSE NYTT!!!
Kato har kommit hem!!! Tack och lov. I två veckor var den stackars kraken ute, men har äntligen kommit hem!!
Grattis Fia och Daniel (och självklat Villemo) det här var som en storvinst!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh va skönt att kattkraken är hemma! ^^ O tack för din kommentar!!

2009-04-20 @ 23:46:05
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0