jävligt trist dag!

Ursch ja. Jobbade till klockan två, sen åkte vi förbi några loppisar på hemvägen, utan resultat! Sen bar det hem igen och där har vi hållit oss!!
Trodde att Erika skulle kika förbi, men icke. =( Mamma har heller inte hört av sig, så intresserade är alla av våran tapetsering! Haha. Knappast.
Tittade iallafall på min nya film: Snow Dogs, bra film!

Maria somnade när klockan var 16.30 och hon sover än!!! Hon kan sova hur länge som helst, har försökt att väcka henne men det är totalt omöjligt. Får väl se om hon sover i natt nu då.

Nu sitter jag iallafall och kollar på desperata hemmafruar. Det är ju dubbelavsnitt idag, och det får man ju inte missa!! Blir ju jävligt sent ikväll (igen) men det är smällar man får ta. I morgon jobbar jag ju min sista dag innan femdagars-ledigt!! Så då får man bita ihop.

Har iallafall tagit mig ett bad och dränkt mig i litervis med hudkräm. Det finns nog ingen som är så torr som jag!! Måste bli bättre på att smörja in mig.
Fy fan vilket trist inlägg det här blev då.. men jag har verkligen ingen som helst lust att skriva.

I morgon hoppas jag att det är Grey´s som vanligt igen? Annars ska jag personligen ringa upp kanal 5 och klaga!!

Nä, nu är reklamen slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0