Heldag med sjuka damer

Nyss hemkommen från en heldag!!!!
Som sagt började mitt pass redan 07.30, jag och Hanna åkte till Rolf och blev knådade, sen brassade vi vidare till Lådan och köpte lite skit. Men det har blivit n jävla dålig affär det där tycker jag!! Iallafall så åkte vi hem hit sen och tog oss en kaffe tillsammans med min fru.

Sen kom vi på att jag och Maria skulle åka till Borlänge på lite shopping. Sagt och gjort, skjutsade hem Brusse, sen iväg. Först var vi in på Biltema (ja, jag veeet... Men Maria bara mååååste ha deras fönsterputs!!) sen vidare till ÖB och Plantagen. Handlade väl en massa onödigt bröte som man alltid gör =)
Sen blev det Burger King, sen drog vi in på ICA Maxi och svängde våra lurviga. Efter det blev det dock hemfärd.

Vidare upp till Hanna igen, och dags för nästa hårfärgning.
Maria var duktig och tog en promenad dit upp, men inte jag. Jag hade bråttom =)
Drack kaffe och skrattade så vi har träningsvärk. Gud vilka sjuka människor det där två är!! Helt sjukt =)
Efter några otroligt fula grimaser senare så var det dags att åka hem. Hanna, den stackars ska ju upp till sju och jobba i morgon bitti! Vi jobbar ju iallafall kväll.. (blääää)
Så nu har jag precis sköljs ur den sista färgen i håret och är väl på väg att gå och lägga mig och läsa. I morgon blir det som sagt kvällspass och sen jobbar jag heeela jävla helgen. Ursch och fy!!! Men men.

Längtar tills nästa vecka, troligtvis nästa helg, då ska vi tapetsera om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0