Grattis mamma!!!

Oj vilken hektisk dag jag har haft.. Dagen började klockan 06.30 när Maria gick upp för en arbetsdag, så då gick jag upp och gjorde henne sällskap - Sen satt jag och beglade på hennes underbart goddoftande kaffe. Men jag själv fick inte ta min morgonkopp eftersom jag skulle fasta.
Mamma kom och hämtade mig 08.20 sen bar det iväg till Falun. Gick relativt snabbt med röntgen, fick väl dricka en otroligt otäck kontrastvätska sen var det in i tunneln och fota lite tarmar... Sen ut igen och jag och mamma brassade till Burger King och åt en bit mat. Sen tog vi oss varsin Magnum Temptation och en kopp kaffe och drog till Biltema. Mamma handlade lite, men jag får ju inte lön först på måndag så jag gick tomhänt hem. Men lika bra gick det!

Hem och tog en kopp kaffe sen bar det iväg ner till mamma igen som fyller 58 år idag!!! Stort grattis mamma!!
Fick en himla god kassler-gryta och en otroligt god tårta. Allt smakar så gott när man inte äter det på ett tag..
Träffade mina små barn en stund också, som blir så stora!
Slänger in lite bilder längre ner..

Nu är vi iallafall hemma igen och har parkerat oss framför tv´n. Kill Bill 2 börjar ju strax.

GRATTIS KÄRA MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!


Ett glatt födelsedagsbarn!


Farfar och Villemo!


Edwin skrattar åt faster!


Och Villemo är alltid på bra humör när hon får träffa faster!! ; )


Maria i egen hög person


Pappa Håkan


Fasters tuffing 1


Fasters tuffing 2


Mina svägerskor och Villemojsan

Och sist men inte minst:

Daniel

och

David

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder du tagit. ha det bra

2009-04-28 @ 13:46:33
Postat av: Mamma

Men nu var det längesedan du skrev något.

Ha det bra

Kram

2009-05-11 @ 09:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0