Åh neeeeej!!!

Ni skulle bara veta. Hur jag ser ut. Som ett arsel!!!! Jag försöker blondera håret, gissa om det blir bra? Nej inte direkt, jag är orange i hela huvudet!! Åhhh.... paniiiik!!! Hanna hjälpte mig tack och lov. Hon fick slänga i en till blekning direkt efter den andra. Sitter med den i nu, så hur slutresultatet vet jag inte riktigt. Men det är allt annat än blont kan jag lova!! =(
Ska skölja ur det 23.40, så tyvärr får ni kära läsare, vänta ända tills i morgon för att hära slutresultatet!

Klockan 08.30 i morgon bitti drar jag och Brusan till Rolf i Kopparberg. Sen kanske det blir en tripp till Lådan också. Kanske.

Det blev inge städning i morgon på Malmens Mekaniska, och ska jag vara riktigt ärligt så var det superskönt!! Jag är helt slut och det är min enda lediga dag i morgon, så det var skönt.

Från det ena till det andra så har jag nå så fruktansvärt jävla ont i magen så jag går åt snart!!! Har haft så här hur länge som helst, och snart står jag inte ut. Allt blev sämre av att jag började äta medicin. Nu har jag ont i magen varje dag istället. Och det är rent utsagt fruktansvärt!!!!! SÅ! Nu fick jag det sagt också....

Idag har Kajsa ätit upp sista penicillin-kuren, så nu är hon bra igen!! Tack och lov lilla snuttan.

 Nu ska jag fortsätta kolla på Big Brother... ni vet väl om att det går i repris på tv400?? Missa inte det, för det programmet är en gudagåva. Precis som mitt älskade Grey´s!

Åh, nu ska håret snart sköljas... lätt nervig!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, hoppas du blir bra i håret! Modigt Andersson, modigt :)

2009-04-02 @ 00:27:02
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0